Spitsuur: verschil tussen versies
Uit Datastructuren
								
												
				|  (Nieuwe pagina aangemaakt met ' Let's play. ==Inleiding==  Rush Hour is een ogenschijnlijk eenvoudig puzzeltje met een verrassend uitdagend karakter. In een vel...') | |||
| Regel 12: | Regel 12: | ||
| <Center> | <Center> | ||
| {| | {| | ||
| − | ![[Image:rushhour6x6_1.jpg|thumb|upright= | + | ![[Image:rushhour6x6_1.jpg|thumb|upright=0.5|border|Game #1]] | 
| − | ![[Image:rushhour6x6_2.jpg|thumb|upright= | + | ![[Image:rushhour6x6_2.jpg|thumb|upright=0.5|border|Game #2]] | 
| − | ![[Image:rushhour6x6_3.jpg|thumb|upright= | + | ![[Image:rushhour6x6_3.jpg|thumb|upright=0.5|border|Game #3]] | 
| |} | |} | ||
| </Center> | </Center> | ||
Versie van 25 jan 2016 om 22:04
Inhoud
Inleiding
Rush Hour is een ogenschijnlijk eenvoudig puzzeltje met een verrassend uitdagend karakter. In een veld van 6 hoog en 6 breed staat een rode auto, de jouwe, en die moet naar de uitgang. die recht voor je ligt. Maar andere voertuigen versperren de weg; auto's van twee eenheden lang en trucks van drie eenheden lang, die alleen in hun rijrichting bewogen mogen worden. Ze mogen niet draaien. De opdracht is simpel: beweeg je auto naar buiten, of beter: schrijf een computerprogramma om dat voor je te doen.
Opdracht
Schrijf een programma dat games 1,2 en 3 oplost. Kijk of je dat grafisch kunt weergeven, dat is mooi.
Schrijf een programma dat game 4 oplost.
Advanced
Los game 7 op.
Terug
Terug naar de Hoofdpagina Game Engines.






