Spitsuur: verschil tussen versies

Uit Datastructuren
Ga naar: navigatie, zoeken
(Nieuwe pagina aangemaakt met ' Let's play. ==Inleiding== Rush Hour is een ogenschijnlijk eenvoudig puzzeltje met een verrassend uitdagend karakter. In een vel...')
 
Regel 12: Regel 12:
 
<Center>
 
<Center>
 
{|
 
{|
![[Image:rushhour6x6_1.jpg|thumb|upright=1.3|border|Game #1]]
+
![[Image:rushhour6x6_1.jpg|thumb|upright=0.5|border|Game #1]]
![[Image:rushhour6x6_2.jpg|thumb|upright=1.3|border|Game #2]]
+
![[Image:rushhour6x6_2.jpg|thumb|upright=0.5|border|Game #2]]
![[Image:rushhour6x6_3.jpg|thumb|upright=1.3|border|Game #3]]
+
![[Image:rushhour6x6_3.jpg|thumb|upright=0.5|border|Game #3]]
 
|}
 
|}
 
</Center>
 
</Center>

Versie van 25 jan 2016 om 22:04

Let's play.

Inleiding

Rush Hour is een ogenschijnlijk eenvoudig puzzeltje met een verrassend uitdagend karakter. In een veld van 6 hoog en 6 breed staat een rode auto, de jouwe, en die moet naar de uitgang. die recht voor je ligt. Maar andere voertuigen versperren de weg; auto's van twee eenheden lang en trucks van drie eenheden lang, die alleen in hun rijrichting bewogen mogen worden. Ze mogen niet draaien. De opdracht is simpel: beweeg je auto naar buiten, of beter: schrijf een computerprogramma om dat voor je te doen.

Opdracht

Schrijf een programma dat games 1,2 en 3 oplost. Kijk of je dat grafisch kunt weergeven, dat is mooi.

Game #1
Game #2
Game #3


Schrijf een programma dat game 4 oplost.


Game #4


Advanced

Los game 7 op.


Game #7

Terug

Terug naar de Hoofdpagina Game Engines.